Skip to content

Waarom kies je eigenlijk voor zakelijke telefonie? Biedt zakelijk bellen eigenlijk nog wel voordelen ten opzichte van het afsluiten van een privé abonnement? Welnu, die voordelen zijn er zeer zeker. Het grootste voordeel is dat een zakelijk abonnement digitaal werken altijd en overal mogelijk maakt en je zo de zakelijke kosten scheidt van de rekening van de smartphone die je privé gebruikt.

 

Btw is aftrekbaar

Kiezen voor zakelijk bellen levert nog steeds de nodige voordelen op. Zo wordt er bij het afsluiten van een zakelijk abonnement geen BKR-registratie verricht en is de btw aftrekbaar, zowel de btw over de abonnementskosten als de belasting toegevoegde waarde voor eventuele bijbetaling voor de smartphone. Verder is zakelijke telefonie een aftrekpost, omdat er door de Belastingdienst vanuit wordt gegaan dat je vooral zakelijk belt met je zakelijke abonnement.

 

Minder lang in de wacht

Ook de ergernis als je een probleem met je telefoon hebt, is minder groot bij zakelijke telefonie, omdat je dan gebruik kunt maken van een helpdesk speciaal voor de zakelijke belegger en veel minder lang in de wacht wordt gezet. Verder worden storingen eerder verholpen en geldt bij een aantal providers dat er geen aansluitingskosten betaald hoeven te worden bij het afsluiten van een zakelijk abonnement.

 

Overal en altijd werken

Grootste voordeel van het afsluiten van een abonnement is echter het feit dat digitaal werken altijd en overal mogelijk is. Je kunt overal en altijd je werk doen, en kunt zo ook de kosten van digitale werkzaamheden prima gescheiden houden van de kosten van je privé telefoon, want dat is iets waar nogal eens misverstanden over kunnen ontstaan als een rekening een keer wat hoger uitvalt. Digitaal werken is iets dat tegenwoordig onmisbaar is. In de moderne tijd wordt er van je verwacht dat je altijd en overal je werk kunt doen. Zonder (zakelijk) abonnement gaat dit niet en werk je via je privételefoon dan mis je uiteindelijk het overzicht welke kosten je nou voor het bedrijf gemaakt hebt en welke kosten voor eigen rekening zijn.

Werkprocessen in een magazijn kunnen heel erg enerverend aan toe gaan. Vaak zijn het taken waarbij de fysieke gesteldheid van een arbeider stabiel moet zijn. Dit moet zo zijn omdat er doorgaans zwaar materieel wordt verplaats van het ene plaats naar het andere. Soms moeten dozen klaar worden gezet om afgevoerd te worden of gewoon omdat men de werkruimte anders wil inrichten om wat voor reden dan ook. Doordat er veel fysieke activiteit aan te pas komt, is het belangrijk dat de veiligheidsregels worden nageleefd. Dit zorgt ervoor dat er minder tot geen incidenten voorkomt. Gelukkig zijn er andere methoden om het werk in een magazijn dragelijker te maken. 

Rollenbanen

Er zijn verschillende werk attributen die processen in een magazijn sneller en efficiënter kunnen doen verlopen. Om maar een voorbeeld te geven kan een heftruck enorme hoeveelheden dozen met een zwaar gewicht makkelijk van de ene plaats naar de andere verplaatsen. Hetzelfde geld voor buffer rollenbanen. Een rollenbaan is een ideale hulpmiddel voor werkprocessen in een magazijn. Een rollenbaan is opgebouwd uit dwarsliggende rollen die heel soepel rolbewegingen maakt. Dit maakt het mogelijk om goederen snel van de ene plaats naar het andere te verplaatsen. Ideaal dus voor een prettige werksfeer in een magazijn afdeling. 

Verschillende Rollenbanen

Er bestaan verschillende soorten rollenbanen. Ze kunnen gecategoriseerd worden in 2 soorten: rollenbanen die aangedreven worden en rollenbanen die niet aangedreven worden. Aangedreven houdt in dat, middels een motor, de rollen in stelling worden gebracht. Aangedreven rollenbanen worden doorgaans gebruikt als de goederen die verplaats moeten worden een lange afstand moet afleggen. In de meeste gevallen gebruiken bedrijven die aan massa productie doen het meest rollenbanen die aangedreven worden. Bij rollenbanen die niet aangedreven worden gaat het ietsje anders aan toe, ze worden namelijk door de zwaartekracht in stelling gebracht. Een ander soort rollenbaan is een harmonica rollenbaan. Een harmonica rollenbaan is een rollenbaan die is opgebouwd uit flexibele onderdelen die ervoor zorgt dat er weinig ruimte wordt ingenomen in het magazijn. Maar een harmonica rollenbaan kan wel uitgerekt worden tot een lange rollenbaan. Met een harmonica rollenbaan is het makkelijk om bochten te maken. Nadat alle producten verplaatst zijn kan een harmonica rollenbaan netjes aan de kant gezet worden om andere werkzaamheden in het magazijn te hervatten. 

Veiligheid

Buffer rollenbanen zorgen ervoor dat de veiligheid is gegarandeerd. Doordat rollenbanen ervoor zorgt dat er minder wordt gelopen van het ene plaats naar het andere, heeft dit als gevolg dat er minder tot geen lichamelijke klachten bij de arbeiders voorkomt. De rollenbanen zorgen ervoor dat de goederen op een veilige manier verplaatst worden. Ben je van plan om de werkprocessen binnen het magazijn afdeling sneller, veiliger en efficiënter te doen verlopen dan moet je zeker de Buffer rollenbanen inschakelen. Door de inzet van de rollenbanen zullen werkprocessen met een stijgende trend zich gaan ontwikkelen. Dit zal de productie zeker een voordeel opleveren. Hoe meer er geproduceerd kan worden of afgeleverd kan worden des te beter het is voor de onderneming.

Bron: ecommercewebshops.nl

 

Een bedrijf draaiende houden is geen makkelijke taak, sterker nog als bedrijfsleider dien je te allen tijde bewust te zijn van je omgeving. Wat zijn de risico factoren? Wat zijn de sterke punten van je onderneming? Zijn allemaal vragen die opkomen tijdens het uitzetten van een actieplan om het bedrijf naar grotere hoogtes te brengen. Concurreren kost heel veel tijd en inspanning. Enige vorm van alertheid is vereist. Ook dien je ervoor te zorgen dat je je niet al te veel bemoeit met processen die je weerhoudt om je te focussen op de strategische planning van het bedrijf om kort en lang termijn. 

Administratie
Je administratie moet dus goed georganiseerd en goed afgestemd zijn op de doelen van de organisatie. Is dit niet het geval dan kan het nadelige gevolgen hebben voor bijvoorbeeld je afnemers van je organisatie. Dit heeft in het verlengde daarvan gevolgen op de omzet van je bedrijf. Onnodige kosten worden hierdoor gecreëerd. Een oplossing voor administratieve oplossingen kan zijn dat je het namelijk laat uitbesteden. Een administratie vormt het hart van en bedrijf. Belangrijke informatie worden er vastgelegd. Meestal gaat om belangrijke informatie die de wensen van klanten bevatten. Deze gegevens dienen op een zorgvuldige manier worden verwerkt. 

Database fulfilment
Database fulfilment is een ideale oplossing om ervoor te zorgen dat de administratie van je bedrijf keurig wordt bijgehouden. U kunt op zo een manier pijlsnel over rapportages beschikken die enorm belangrijk zijn om bindende en duurzame beslissingen te nemen over de koers van uw bedrijf. Dit zal ervoor zorgen dat de gestelde doelen sneller en effectiever behaald worden. Ook eventuele onnodige kosten worden hierdoor vermeden. Database fulfilment biedt niet alleen op het gebied van administratieve aangelegenheden een oplossing. Zoals eerder gesteld worden er eventuele onnodige onkosten voorkomen en daarmee help database fulfilment ook een handje bij om financiële processen beter te reguleren en te beheren. 

Fulfilment en nog meer
Er zijn nog een heleboel andere aspecten die de database fulfilment omhelst. Ook logistieke processen kunnen door de database fulfilment perfect worden opgevangen. Denk maar eens aan pakketten die op tijd geleverd worden door een strakke en duidelijke planning die de database fulfilment in kaart brengt. De kern ervan is om je bedrijf te laten groeien binnen een heek korte tijd doordat je je volledig kan focussen op sturen en besturen ervan. 

Nieuwe koers
Zit je als bedrijfsleider met de handen in het haar om je bedrijf een nieuwe koers te laten varen die ervoor moet zorgen dat het bedrijf weer optimaal gaat draaien, schroom niet om de enorme hulp die database fulfilment je biedt om dit alles te realiseren. Waarom moeilijk als het makkelijk kan, laat je database uit besteden en geniet van de vele voordelen die het biedt. Ga de concurrentie strijdt aan en stippel een plan uit die jou bedrijf op een structurele manier de vooraf gestelde doelen helpt behalen. Laat de database fulfilment mechanisme je bedrijf helpen groeien en uiteindelijke te groeien naar marktleider

Bron: www.ecommercewebshops.nl

Als ondernemer zijnde leidt je een succesvolle onderneming. Binnen de grenzen van Nederland heb jij inmiddels je marktaandeel verovert en het is nu tijd om jouw product of dienst over de grens te brengen. Jouw oog is hierbij gevallen. Een land dichtbij en met meer dan 80 miljoen inwoners de ideale afzetmarkt voor jouw business. De keuze voor Duitsland is niet raar te noemen. De handelsrelatie tussen beide landen gaat immers al heel ver terug. Hoewel door alle positieve verhalen exporteren naar Duitsland gemakkelijk lijkt, is het goed om je eerst flink te verdiepen in de mogelijkheden en hetgeen wat anders is dan bij ons. 

Altijd controleren met wie je zaken doet

Net als in iedere relatie draait het ook bij zaken doen om vertrouwen. Vertrouwen is goed, maar controleren is beter. In Duitsland die bedrijven ingeschreven te staan in het Unternehmensregister, zoals bedrijven bij ons ingeschreven dienen te staan bij de Kamer van Koophandel. Uiteraard zegt een registratie nog helemaal niets over de betrouwbaarheid van een onderneming. Wel kan aan de hand van de inschrijving en de op te vragen uitreksels en jaarrekeningen een goede inschatting gemaakt worden over de partij waar jij zaken mee wilt gaan doen. 

Regelgeving

Zowel Nederland als Duitsland behoort tot de Europese Unie. Dit houdt onder andere in dat er vrij verkeer van goederen en diensten is. Een gevolg hiervan is dat jij geen uitvoeraangifte hoeft te doen. Jouw klant hoeft ook geen invoerrechten af te dragen. Als je zaken doet met Duitse klanten dienen zij de BTW af te dragen. Verder is de regelgeving in grote lijnen gelijk aan de Nederlandse wetgeving. Desondanks zijn er de nodige aanvullende of afwijkende regels en wetten. Bijvoorbeeld door hogere of andere eisen aan de producten of de certificering. Indien je werkelijk gaat exporteren naar Duitsland laat je dan vooraf adviseren door een expert. De expert kan voor jouw specifieke geval bepalen wat wel en niet nodig is. 

Duitse Gründlichkeit

Duitsland kent een sterke economie, welke voor een groot deel te danken is aan de Duitse Gründlichkeit. Het perfectionisme wat de Duitser van zichzelf verwachten, wordt ook van hun handelspartners verwacht. Zorg dus dat de producten die geëxporteerd worden voldoen aan de gepresenteerde eigenschappen en eisen. Zorg ook dat je woord houdt met betrekking tot levertijden, leverhoeveelheden en geboden kwaliteit. De afzetmarkt en kansen zijn in Duitsland groot, maar de concurrentie is ook groot. Een fout kan dus al snel grote gevolgen hebben. 

Tussenpersoon

Heeft het exporteren naar Duitsland meer om handen dan je van te voren bedacht had? Dan is het wellicht een idee om een expert in te schakelen in de vorm van een tussenpersoon. Via de tussenpersoon kun je er voor zorgen dat jouw producten of diensten aangeboden worden op de Duitse markt, zonder er zelf direct mee bezig te zijn. Het werken met een tussenpersoon gaat via een handelsagent, importeur of distributeur. Het uitbesteden van de export is niet iets wat je zomaar doet. Zoek dus goed uit wat de mogelijkheden zijn en wat de verschillende aanbieders werkelijk te bieden hebben.

Bron: IBD.today

 

Op het digitale web breekt de online marketing in alle hevigheid los. SEO. SEA. Social media. Deze termen komen u vast en zeker niet onbekend voor. Maar om de strijd van uw concurrentie te kunnen winnen, heeft u niet alleen online marketing nodig. Ook buiten het internet zijn er vele kansen te vinden. In deze blog leest u drie manieren om ook offline uw ICT-dienst te promoten.

#1 – plaats advertenties

Reclame. U ziet het overal. In de krant, de huis-aan-huisbladen, uw tijdschriften. En het zal ook niet zo snel verdwijnen. Want het plaatsen van advertenties is nog steeds één van de krachtigste vormen van zelfpromotie. Heeft u een groot bedrijf? Laat dan een prachtige advertentie ontwerpen door een gerenommeerd reclamebureau. Koop vervolgens een plek in een nationale krant of een vakblad. Runt u echter een kleiner bedrijf of werkt u alleen regionaal? Ontwerp uw advertentie dan zelf en laat hem in buurtkrantjes plaatsen.

#2 – ga op evenementen staan

Door het hele land worden regelmatig beurzen georganiseerd. Voor de zwangere vrouw. Voor de autoliefhebbers. En voor bedrijven die op zoek naar uw ICT-dienst! Help ze u vinden en ga deze maand nog op zo’n evenement staan. Het is namelijk een ideale vorm van marketing. Niet alleen kunt u uw dienst aan potentiële klanten tonen. Maar u staat ook direct met ze in contact. U kunt ze een demo geven of zaken beter uitleggen. Ook kunnen zij u makkelijk van feedback voorzien. Besteedt u de standbouw liever uit? Dan helpen bedrijven, zoals: QBXS, u graag verder.

#3 – stuur promotors op pad

Richt uw ICT-dienst zich meer op consumenten? Neem dan contact op met een bedrijf die zich specialiseert in fieldmarketing. Zij sturen studenten op pad om nieuwe klanten te werven. Dit doen ze in een stad of op een evenement naar keuze. Leg ze in één zin uit wat uw bedrijf precies doet. En vertel ze kort en bondig waarom uw dienst het leven van de consument zou verbeteren. Uw promotor doet de rest!

In de wereld van online marketing, wil de kracht van offline nog wel eens vergeten worden. Zet daarom ook in op advertenties, promotors en beurzen. Zo bent u uw concurrentie gegarandeerd te slim af!

Zoekmachineoptimalisatie, in de volksmond ook wel bekend als SEO, kan indien het goed wordt toegepast op uw blog ertoe leiden dat uw blog goed verkeer krijgt van zoekmachines, naast sociale media, hetgeen door de meeste bloggers de voorkeur krijgt. Zoekmachines kunnen gratis extra verkeer bieden zonder dat u veel inspanningen van u hoeft te doen, behalve dat u ervoor zorgt dat uw blog is geoptimaliseerd voor zoekmachines. U kunt deze willekeurige bezoekers ook veranderen van willekeurige bezoeker tot vaste bezoeker. Hier bespreken we enkele van de belangrijke SEO-tips die u op uw blog kunt toepassen om een hogere positie in zoekmachines te bereiken en vandaar die extra bezoekers naar uw site te halen.

Target juiste zoekwoorden

U moet zoekwoorden targeten die bij uw niche horen. Kies zoekwoorden waarvan u denkt dat ze werken en die uw site helpen ranken. Ga niet alleen voor zoekwoorden die echt breed en concurrerend zijn, want de meeste populaire blogs staan ​​al hoger op die zoekwoorden, daarom is het belangrijk om ervoor te zorgen dat u unieke zoekwoorden target maar niet te uniek, zodat niemand ernaar zoekt.

Schrijf koppen voor zoekmachines en mensen 

Je koppen moeten iets zijn dat goed scoort in zoekmachines en wat ook mensen aantrekt om het te delen via de sociale media. Maak niet alleen kopjes voor zoekmachines. U kunt hetzelfde scoren, maar tegelijkertijd verliezen omdat uw koppen niet veel mensen aantrekken om op uw link in zoekmachines te klikken. Het beste is om ervoor te zorgen dat zowel zoekmachines als mensen van je blog houden. Het enige dat u hoeft te doen, is om koppen te schrijven waarnaar mensen zoeken in zoekmachines, zoals SEO tips voor bloggers, Hoe u uw blogverkeer kunt vergroten, Hoe u online geld kunt verdienen, etc.

Links bouwen

Er zijn veel manieren om kwaliteitslinks naar uw blog te verkrijgen, bijvoorbeeld guest-blogging, door een link naar uw blog toe te voegen aan uw bericht. Het plaatsen van gastblogs is ook een goede manier om in een nieuwe community te komen en meer blogverkeer te ontvangen. Je kunt ook links opbouwen via een relatie waarbij je contact opneemt met de eigenaar van een blog en een verzoek om links uit te wisselen. Dit betekent dat je een link toevoegt naar zijn of haar blog als een referentie op een van je berichten en hij hetzelfde doet en dus je verkeer en backlinks verhoogt. Verder is het natuurlijk ook van belang dat je website SEO-technisch goed in elkaar zit. Als dat niet als eerst op orde is, wordt het alleen maar moeilijker om goede resultaten te behalen. Ben je hier zelf geen expert in? Dan kan je altijd een goedkope website laten maken om het vervolgens aan te passen naar jouw smaak!

 

coffee-cup-mug-desk

Zou het niet handig zijn als er een programma bestaat dat één oplossing biedt voor het tekenen, bereken en documenteren van installatietechnische systemen? Dat dacht het Noorse bedrijf DDS (Data Design System) ook, waarna ze hun eigen CAD (Computer Aided Design) programma hebben ontwikkeld. In Europa is het op dit moment het meest toegepaste CAD/BIM-tekenprogramma (BIM staat voor Building Information Modelling) op de markt en heeft hier in de 30 jaar dat het beschikbaar is een klantenbestand van 15.000 gebruikers opgebouwd. Dit is ook niet vreemd, want DDS-CAD biedt bedrijven binnen de installatietechnische branche een zeer interessant en functioneel pakket aan.

Wat is DDS-CAD?


DDS-CAD is een technisch tekenprogramma dat wordt gebruikt voor een aantal installatietechnische doeleinden. Hieronder vallen bijvoorbeeld het genereren van complete stuklijsten en het maken van zowel 2D- als 3D-installatietekeningen. Het combineert alle onderdelen die je nodig hebt bij het ontwerpen en tekenen van een installatietechnische schets. Daarnaast kun je het ook gebruiken voor het berekenen en documenteren van de E- en W- installaties die je in het gebouw ontworpen hebt. Het programma wordt gebruikt door zowel ingenieurs als installateurs en geeft je de mogelijkheid alle installatietechnische gegevens tot in detail in te plannen en uit te tekenen.

Welke modules zijn er beschikbaar?

Er zijn verschillende modules en interfaces beschikbaar, waardoor je het programma volledig op maat kunt laten maken voor jouw bedrijf. Zo is er onder andere een module voor ventilatiesystemen, een module voor het ontwerpen van elektrotechnische installaties, een module voor het ontwerpen van sanitaire systemen en een module voor het ontwerpen van zonnepanelen (pv). Dit alles wordt ondersteund door een basismodule met alle functies die je nodig hebt bij het opzetten van een 3D-modelgebouw.

Wat zijn de voordelen van DDS-CAD?

Het CAD/BIM-programma van DDS biedt een aantal voordelen. Zo is het bijzonder gebruiksvriendelijk en biedt het één oplossing voor het maken van 2D- en 3D-tekeningen voor alle BIM/CAD-doeleinden. Hierdoor kun je kosten besparen op andere computerprogramma’s. Het programma is volledig schaalbaar en je kunt het dus precies zo laten aanleveren als bij jouw specifieke bedrijf past. De berekeningen worden real-time verwerkt en zijn direct gebaseerd op het model. DDS-CAD staat er ook bekend om bijzonder snel te zijn en omdat het een standalone oplossing is, ben je niet afhankelijk van derde partijen als je hulp nodig hebt. DDS-CAD is daarom erg flexibel en veelzijdig en voor veel bedrijven al tientallen jaren het technisch tekenprogramma bij voorkeur.

 

Wanneer je als bedrijf meer omzet of leads wil creëren is het tijd om hoger in Google te komen. Met hoger in Google wordt een plek in de zoekresultaten van Google bedoeld. Voor deze hoge ranking in Google is veel tijd en kennis voor nodig. Om deze plek te creëren moeten je website en je pagina’s geoptimaliseerd zijn, dit wordt zoekmachine optimalisatie (SEO) genoemd. Er wordt veel waarde gehecht aan de positie aangezien het verkeer op de eerste resultaten optimaal is. Maar deze hoge positie komt je niet zomaar aanwaaien en er is geen simpele truc hiervoor. De enige manier om direct in de top 3 van Google te komen is via Google AdWords (SEA). Hierbij kom je alleen niet in de organische resultaten maar in de betaalde resultaten. Deze resultaten staan boven de organische resultaten en worden apart uitgelicht. Wanneer je deze zoekmachine optimalisatie (SEO) en advertenties (SEA) combineert verkrijg je vaak het beste resultaat.

Wanneer je jouw pagina’s wil optimaliseren voor een hoge positie in Google moet je rekening houden met veel verschillende factoren, hieronder leggen we de belangrijkste factoren uit.

  • Content:

Content is misschien wel de belangrijkste factor waar rekening mee gehouden moet worden. Hierbij moet je denken aan natuurlijke teksten en teksten met relevante waarde voor de bezoeker. Hierbij moet je de bezoeker overtuigen om op jouw pagina te blijven. Deze tekst moet ook goed leesbaar zijn en voorzien van genoeg witruimte en afbeeldingen. Daarnaast moet je jouw zoekwoorden op de goede manier in de pagina verwerken.

  • Backlinks

Naast content zijn de backlinks van jouw website ook erg belangrijk. Een backlink is een link vanaf een andere website die naar een pagina op jouw website wijst. Het is hierbij belangrijk om veel backlinks op te bouwen, maar hier zitten wel voorwaarden aan. Zo moeten deze links opgebouwd worden in een natuurlijk tempo en moeten ze van voldoende kwaliteit zijn. Daarnaast is het kopen van deze links uit den boze.

  • Opbouw website

Als laatste is de gehele opbouw van de website erg belangrijk. Hierbij komen veel verschillende punten kijken. Dit zijn punten zoals een navigatie op je website, een sitemap en de ordening van je website. Hierbij is het ook belangrijk dat alle links op je website het doen, als dit niet zo is moeten ze goed doorverwezen worden.

Bent u op zoek naar een goede oplossing zodat u de rittenregistratie overzichtelijk bij kunt houden? Dan hebben wij goed nieuws voor u! Fleetassist is namelijk de oplossing. Maar weet u ook welke oplossingen er allemaal zijn? Wij leggen het u graag uit en dan kiest u vast en zeker ook voor dit systeem!

Oplossingen van Fleetassist op een rijtje

De oplossingen van Fleetassist zijn geweldig, daarom laten wij u hier graag kennis mee maken!

  • Ritregistratie, hiervoor is Fleetassist de ideale oplossing. Het is namelijk voordelig en eenvoudig om alles bij te houden met deze software. Vanaf nu heeft u altijd een sluitende ritregistratie.
  • U heeft de mogelijkheid om alles live te volgen, u krijgt heel snel en eenvoudig 24 uur per dag en 7 dagen in de week inzicht in uw eigen wagenpark en waar het zich bevindt. Hierdoor kunt u tijd en geld besparen op uw eigen planning! Dat wilt u toch ook?
  • Fleetmanagement, u kunt continu de status van uw wagenpark monitoren op het gebied van km standen, onderhoud, verzekeringen en nog veel meer aspecten. Alles bij de hand vanaf een platform.
  • De urenregistratie kunt u nu ook goed bijhouden. U krijgt namelijk snel en eenvoudig inzicht in de gewerkte uren. Geen onduidelijkheden meer over de gewerkte en gefactureerde uren.
  • Beveiliging, de auto is zowel online als offline optimaal beveiligd. U kunt op afstand uw voertuig ook blokkeren.
  • U kunt inzicht krijgen in het rijgedrag van uw wagenpark en daardoor kunt u besparen op onderhoudskosten en brandstofkosten. Alles is op auto- en chauffeur niveau mogelijk.

Interesse in Fleetassist?

Spreekt Fleetassist u ook aan? U krijgt hierdoor zoveel meer mogelijkheden binnen uw bedrijf en de administratie zal snel heel overzichtelijk zijn. Een goede reden om dus ook over te stappen naar deze software. U gaat er echt geen spijt van krijgen, want er zijn mogelijkheden genoeg. Het is daarom van belang dat u snel de keuze gaat maken voor een pakket en dan ziet u wat u per maand moet betalen en wat u kunt besparen. Vanaf nu is de rittenregistratie voor u gemakkelijk bij te houden en gaat u hier alleen maar de voordelen van inzien.

Zit je eraan te denken om een webshop te openen? Goed idee, want zonder een webshop
loop je veel verkopen mis. Het aantal mensen dat producten en diensten via het internet
koopt, neemt alleen maar toe en het belang van een webshop dus ook. Het openen van een
webshop is niet zo lastig, zeker niet als je de juiste software kiest. Benieuwd welke software
het meest geschikt is voor jou? In deze blog vertel ik welke software past bij jouw situatie.
Webshop software, wat is dat?
Het bouwen van een webshop kun je doen met behulp van webshop software. Met software
kun je een webshop ontwerpen, openen en onderhouden. Het doel van een webshop is
natuurlijk om een product of dienst te verkopen, daarom is de software uitgerust met
betaalopties en zorgt het ervoor dat orders gestructureerd worden afgehandeld. Het openen
van een webshop kan met twee soorten software, namelijk Open-source webshop software
en Software as a Service (SaaS) webshop software.
Open source webshop software
Heb je voldoende technische kennis en tijd om een website te bouwen? In dat geval is open
source webshop software de ideale keuze voor jou. Deze software is gratis te verkrijgen en
iedereen kan bijdragen aan open source software. Met open-source software open je snel je
eigen webshop. Je downloadt de software en kunt direct aan de slag.
SaaS webshop software
Een andere optie is SaaS webshop software, dit is betaalde software met service. Waarom
service? SaaS software werkt als volgt. Je huurt software van een leverancier, je bent dus
niet de eigenaar van de software, meestal gebeurt dit in een abonnementsvorm. Het
voordeel voor jou is dat het onderhoud, support en service van de software bij de leverancier
ligt. Jij hoeft er alleen voor te zorgen dat je de webshop voorziet van het juiste content. Een
ander voordeel is dat SaaS software werkt via de cloud, zo is je data altijd veilig opgeslagen.
Wat neem je mee in je keuze voor de beste webshop software?
Software om een webwinkel te ontwerpen komt in veel verschillende soorten en prijzen. Om
de juiste keuze voor jouw webshop te maken, dien je een aantal afwegingen te maken.
Verwachtingen
Het is van belang dat je weet wat je verwacht van webwinkel software. SaaS software is een
geschikte software als je snel en makkelijk een webshop wil openen. Heb je liever meer
vrijheid om de webshop te ontwerpen naar jouw eigen smaak en beschik je over voldoende
technische kennis? Kies dan voor open-source software.
Investering
De investering, in zowel tijd als geld, is afhankelijk van je eigen keuze. Heb je voldoende tijd
en kennis, maar wil je liever niet maandelijks betalen voor software? Kies dan voor open
source software. Wil je liever wat meer gemak en ben je bereid daarvoor te betalen? Dan is
SaaS software de betere keuze.
Hoe laat ik klanten betalen in mijn webshop?
De meeste software is uitgerust met verschillende betaalopties. Mocht je jouw product of
dienst willen aanbieden in het buitenland, dan is het belangrijk om naast IDEAL ook te
beschikken over een PayPal betaalmogelijkheid in jouw shop. Om de klantvriendelijkheid van
jouw webshop te verhogen, kan je kiezen voor one-page checkout. Dankzij dit systeem
kunnen jouw klanten in één overzicht het betaalproces zien.
Waarom start je niet direct je eigen webshop?

Zoals je in deze blog leest, is het openen van een webshop tegenwoordig niet meer alleen
voor de echte kenners. Iedereen kan tegenwoordig zijn eigen online winkel openen. Dus,
nog geen webshop? Twijfel dan niet langer en open je eigen internetwinkel met behulp van
de juiste software.